Tutorial Crack Adobe Photoshop Cs3

Cara Full Crack Adobe Photoshop Cs3 Windows 7 32Bit 


Tutorial Crack Adobe Photoshop Cs3


Oke!! di sini saya akan membahaskan cara-cara crack adobe photoshop cs3 .Ramai yang di luar sana tidak tahu cara membuka photoshop yang meminta kod register.Saya ingin memberitahu pada anda bahawa untuk membuka adobe photoshop yang kod register anda tidak perlu susah-susah mencari-cari di mana-mana,kerana saya ingin  berkongsi kepada anda cara membuka adobe photoshop dengan menggunakan crack sahaja.

 Untuk mencari cracknya ada di google.Anda tinggal mengetik "Download Crack Adobe Photoshop Cs3" dan mencari file crack tersebut dan download.

 Dari itu langsung saya mulakan saja cara cracknya bagaimana:


                                                                     Cara Pertama



                              

seperti yang di tunjukkan di atas ,itu adalah setupnya untuk menginstall photoshop tersebut.Di sini saya tidak mahu anda salah sangka bahawa itu bukanlah crack.Itu adalah setupnya sahaja ,nanti crack akan saya lanjutkan di bawah




                                                              cara kedua


 


Setelah kamu klik setupnya ia akan jadi seperti di atas.Langsung saja pilih next 



                                                                    Cara ketiga




Begitulah jalan prosesnya untuk menginstall photoshop.Tunggu sehingga selesai installnya,mungkin ini akan mengambil masa sikit dalam anggaran 5 atau 8 minit untuk selesaikan installnya



                                                                         Cara Keempat






Setelah selesai installnya ,akan muncul seperti gambar di atas.Terus saja pilih Restart&Finish .Komputer anda akan restart semula dan gambar photoshop muncul di dekstop.


Cara Kelima


Setelah kamu buka photoshop yang kamu install tadi.Ia akan jadi seperti ini dan meminta kod register supaya dapat buka photoshop sepenuhnya.Sudah semestinya anda bingung akan hal ini dan bingung mencari kodnya di mana serta bagaimana cara kod ini.Walaubagaimanapun juga,anda jangan risau kerana anda tidak perlu susah-susah mencari kodnya.Anda hanya perlu cari crack sahaja.Itu bahkan lebih mudah.
langsung saja saya bagitahu caranya di bawah ini

Cara keenam


Pada gambar yang saya tunjukkan di atas adalah cracknya.Silahkan saja cari di google dan langsung download.Seperti yang saya katakan tadi,kamu hanya perlu mengetik di google seperti ini "download Crack Adobe Photoshop Cs3' dan mencarinya di halaman google.

Cara Keenam



terus kamu pergi ke program files dan mencari  data adobe photoshop itu seperti yang saya tunjukkan di atas.Kamu Copy crack yang saya tunjukkan tadi dan copy di program file-adobe photoshop cs3.


Cara Ketujuh


Lihat di atas!!setelah anda copy akan muncul seperti di atas.Langsung saja kamu pilih COPY&REPLACE.

Cara terakhir


Setelah selesai copy and replacenya,cuba buka photoshop itu kembali dan hasilnya akan muncul seperti di atas.bagaimana!sudah boleh buka kan.Bahkan ia tidak meminta kod untuk register lagi.




Selamat Mencoba!!




Previous
Next Post »

1 ulasan:

Click here for ulasan
Tanpa Nama
admin
21 Mac 2022 pada 8:45 PTG ×

Tutorial Crack Adobe Photoshop Cs3 ~ Pembelajaran,Media Sosial Dan Tutorial >>>>> Download Now

>>>>> Download Full

Tutorial Crack Adobe Photoshop Cs3 ~ Pembelajaran,Media Sosial Dan Tutorial >>>>> Download LINK

>>>>> Download Now

Tutorial Crack Adobe Photoshop Cs3 ~ Pembelajaran,Media Sosial Dan Tutorial >>>>> Download Full

>>>>> Download LINK

Congrats bro Tanpa Nama you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar